FAQ Algemeen
FAQ Algemeen FAQ Huren FAQ Verhuren


 

Goboat is een deelplatform voor boten en brengt particuliere verhuurders en huurders op een betrouwbare manier bij elkaar. Wij proberen het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo hebben wij bijvoorbeeld hulpmiddelen (documenten) voor het verhuren en innemen van uw boot. Zie deze pagina voor de documenten. 

Indien u een account heeft op GoBoat kunt u eenvoudig een bericht sturen via ons berichten systeem op uw persoonlijke dashboard pagina. Klik op berichten en stuur uw vraag of opmerking naar @goboat.

Heeft u geen account? Stuur dan een mail naar crew@goboat.nl.

Via de knop “Account aanmaken” bovenin het scherm kunt u een account maken op GoBoat. Het maken van een account is geheel vrijblijvend. U heeft twee opties om u aan te melden op onze site. U kunt de gevraagde velden invullen of op het Facebook of Google+ icoon drukken om u via deze sites snel te registreren.

Stuur vanaf uw GoBoat bekende e-mailadres een mail naar crew@goboat.nl met het verzoek uw account te verwijderen. 

Bij inloggen wordt u gevraagd uw e-mailadres in te vullen en uw wachtwoord. Ook kunt u inloggen door middel van uw Facebook of Google+ profiel. Mocht u uw wachtwoord niet meer weten kunt u drukken op “nieuw wachtwoord instellen”. Vul hierna uw gebruikte GoBoat e-mailadres in en druk op “wachtwoord resetten”. U ontvangt dan van ons een e-mail waarin een link zal staan om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Indien u een interessante vermelding heeft gevonden kunt u altijd vrijblijvend verder informeren bij de aanbieder, druk dan op “contact opnemen”. Er verschijnt een contactformulier die dient te worden ingevuld. Om spam te voorkomen wordt u als laatste vraag een som voorgeschoteld, vul hier het antwoord in op de gevraagde som en klik op “stuur bericht”. 

Heeft u contact gelegd met de persoon achter de vermelding? Dan heeft u waarschijnlijk al samen bepaald hoe en wanneer u de verhuur wilt laten plaatsvinden en hoe de betaling zal verlopen. Indien u dit zelf verder regelt is dat uiteraard geen probleem. GoBoat kan ook de betaling tussen u en verhuurder verzorgen, lees verder bij betalen via GoBoat.

GoBoat kan de betaling tussen u en verhuurder ook verzorgen. Wat dan gebeurt is dat u betaald aan GoBoat en wij dit bedrag zullen parkeren tot u én verhuurder aangeven dat de verhuur is voltooid. Na betaling zal een “directe chat” mogelijkheid verschijnen waarmee u sneller kunt communiceren met de verhuurder.

De betaallink vindt u onderin de pagina waarop de boot staat vermeld. Stel dat het afgesproken bedrag niet overeen komt met het bedrag op de site kunt u de verhuurder hiervan op de hoogte stellen. Deze kan dit eenvoudig aanpassen naar uw situatie.

 

Indien uw vraag niet wordt beantwoord verzoeken wij u contact op te nemen via ons contactformulier.

 

 

Bekend van

KRO Hemelbestormers NRC Next Want Want Leids Dagblad GoBoat bij Starting Now De Telegraaf Het Parool BNR AT5 Tegenlicht